اخبار روز ۱۳۹۸/۱۰/۱۸

در کارگاه آموزشی فرآیند نظارت مستمر بر آفت‌کشها در هفتمین نمایشگاه نهاده های کشاورزی تهران تشریح شد:

تصحیح اشتباهات شرکت‌های وارد کننده آفت‌کش در فرایند ثبت مدارک

 

 

ستاد خبری نمایشگاه: سمیه کربلایی، کارشناس دفتر آفت‌کش‌های سازمان حفظ نباتات نیز امروز 18 دی ماه در کارگاه آموزشی این سازمان در هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران به تشریح فرآیند نظارت مستمر بر آفت‌کشها پرداخت که محور بخشی از سخنان وی به شرح زیر است.

برگزاری کارگاه سازمان حفظ نباتات در تشریح رویکرد اهداف و برنامه‌های تایید منابع تدارک آفتکش‌ها

 

 

ستاد خبری نمایشگاه: سعیده نوربخش، مدیر کل دفتر آفت‌کش‌های سازمان حفظ نباتات امروز 18 دی ماه در کارگاه آموزشی این سازمان در هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران با تشکر از هماهنگی و همکاری انجمن واردکنندگان سم و کود به جهت برگزاری این نمایشگاه به روال موفق 6 دوره گذشته و تقدیر از فرصت ایجاد شده توسط این انجمن برای برگزاری این کارگاه، به تشریح رویکرد اهداف و برنامه‌های تایید منابع تدارک آفتکش‌ها پرداخت که محور برخی از آنها به شرح زیر است:

انتشار نخستین شماره نشریه اصلاح کشاورزی همزمان با هفتمین نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی در تهران

 

نخستین شماره نشریه انجمن واردکنندگان سم و کود ایران همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه نهاده های کشاورزی تهران منتشر و در سطح نمایشگاه توزیع شد.

به گزارش ستاد خبری هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران که از 17 تا 20 دی ماه در مجتمع نمایشگاهی گفتگو دایر است، نشریه" اصلاح کشاورزی" به صاحب امتیازی انجمن واردکنندگان سم و کود ایران در قالب ویژه نامه 8 صفحه ای و به صورت تمام رنگی با محتوایی متنوع از مطالب انجمن یادشده و همچنین برنامه های 4 روز برگزاری نمایشگاه هفتم نهاده های کشاورزی منتشر و در سطح نمایشگاه توزیع شد.

رئیس انجمن واردکنندگان سم و کود ایران در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه نهاده های کشاورزی تهران:

وظیفه ما و دولتمردان تامین بهترین نهاده‌های کشاورزی برای بیش از 4 میلیون کشاورز است

 

وظیفه ما و دولتمردان بر این است که بهترین نهاده‌های کشاورزی را در اختیار آنان قرار بدهیم. کشاورزانی که با دریافت ارز، اولویت یک برای آفت‌کش‌ها و ارز آزاد برای بذر و ارز اولویت یک برای قسمتی از کودهای دولتی و ارز نیما برای مابقی کودها نهاده های خود را تامین می‌کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی در افتتاحیه نمایشگاه:

نهاده‌های کشاورزی باید در گروه کالایی 2 قرار گیرند

 

 

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه نهاده‌ها 5 تا 7 درصد در قیمت تمام شده تولید کشاورزی نقش دارند،‌ گفت: تأمین این نهاده‌ها باید در گروه کالایی 2 قرار گیرند.