اخبار روز ۱۳۹۲/۹/۲۹

نخستین نمایشگاه نهاده های کشاورزی به کار خود پایان داد

تخصصی بودن نقطه عطف اولین نمایشگاه نهاده های کشاورزی

چهارمین و آخرین روز نمایشگاه نهاده های کشاورزی در حالی به پایان رسید که تخصصی بودن این نمایشگاه مورد رضایت و توجه تمامی بازدیدکنندگان و غرفه داران بود.
قاسم عزیزی:

توانایی بخش های خصوصی بالاتر از تصورات مجلس است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت:اولین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی توان و ظرفیت بخش های خصوصی را به کل کشور نشان داد.

همکاری مشترک تولید کننده و مصرف کننده ؛ رشد اقتصاد کشاورزی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: تولید کننده و مصرف کننده باید در کنار هم یک هدف مشترک داشته باشند تا اقتصاد کشاورزی کشور رشد خوبی پیدا کند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در بازدید از نخستین نمایشگاه نهاده های کشاورزی:

استقبال از نمایشگاه بی نظیر بوده است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:استقبال از نخستین نمایشگاه نهاده های کشاورزی بی نظیر بوده و استقبال خوبی نیز از سوی کشاورزان صورت گرفته است.
درخواست تولیدکنندگان برجسته نهاده های کشاورزی از دولت و مجلس

دولت موانع را رفع کند تا بتوانیم به کمک صادرات بیائیم

در جریان بازدید سید راضی نوری،عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از نخستین نمایشگاه نهاده های کشاورزی تعدادی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان با بیان مشکلات خود خواستار پیگیری مجلس شدند.
سید راضی نوری با حضور در نخستین نمایشگاه نهاده های کشاورزی تاکید کرد

حمایت همه جانبه مجلس از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان نهاده های کشاورزی

سومین روز از اولین نمایشگاه نهاده های کشاورزی در حالی به اتمام رسید که حضور یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تب و تاب خاصی به نمایشگاه داده بود.
رئیس سازمان حفظ نباتات و معاون وزیر جهاد کشاورزی:

برگزاری نمایشگاه نهاده های کشاورزی توسط بخش خصوصی، شگفتی آور است

رئیس سازمان حفظ نباتات و معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی گفت: با توجه به برگزاری اولین نمایشگاه در حوزه اهده های کشاورزی، استقبال پر شور مخاطبان انرژی مضاعفی را به بخش خصوصی انتقال داده است که این موضوع آغاز فعالیت های جدید در حوزه کشاورزی خواهد بود.